Klientu apkalpošana un sarunu vadīšana sarežģītās situācijās uzņēmumos un iestādēs

Konsultācijas vada Vineta Ikauniece-Ozoliņa>


Mērķis: pilnveidot Jūsu sarunu vadīšanas prasmes pa tālruni un klātienē, palīdzēt risināt sarežģītas situācijas klientu apkalpošanā uzņēmumos, valsts un pašvaldību iestādēs.

Konsultācijās Jūs varat iegūt informāciju, izpratni un atbalstu šādos un citos Jums aktuālos jautājumos:

  • Kontakta dibināšana ar klientu pa tālruni un klātienē:
    Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku,
    Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu,
    Kā nodrošināt klienta informētību.
  • Attieksme un tās izpausmes veidi.
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās un būt laipnam.
  • Lietišķā etiķete telefonsarunās.
  • Frāzes, kuras klientam nevajadzētu dzirdēt.
  • Prasme sadarboties – stresa un profesionālās izdegšanas profilakse.
  • Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē un to ietekme uz balsi.
  • Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu.
  • Problēmsituāciju risināšanas algoritms.
  • Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai.
  • Pozitīvas domāšanas un uztveres ieraduma veidošana.


Pieteikties konsultācijai, vienoties par konsultācijas norises veidu, laiku, ilgumu un cenu varat telefoniski: 67216433, mob. 20712220 vai elektroniski: latconsul@latconsul.lv

 

 

Karstākie piedāvājumi

Digitālās komunikācijas pamati jeb Kā rakstīt internetā

Kursa mērķis: iemācīt, kā rakstīt internetā, lai lasītājam prieks un rakstītājs sasniegtu mērķi. Kursa pamatā ir vienkārši padomi un īsti piemēri par to, kā izvēlēties ziņas kanālu, noteikt mērķauditoriju un pielāgot valodas izteiksmi. Kursa dalībnieki – esiet gatavi lasīt, rakstīt un diskutēt!

Stress, profesionālā izdegšana - atpazīšana un profilakse

Šā brīža sarežģītajā ierobežojumu laikā uzņēmumu vadītāji un daudzu profesiju pārstāvji (pedagogi, medicīnas darbinieki, pārdevēji u.c.) saņem dubulto stresa devu savā darba ikdienā un ir tuvu profesionālajai izdegšanai. Tāpēc ir svarīgi atpazīt un rīkoties, lai pasargātu sevi un savus darbiniekus no izdegšanas.