Biznesa analīze mārketinga un uzņēmuma produktivitātei

3 dienas, 10.00 -14.00

Kursu vada - Jānis Roze

 

Ir uzkrājušies daudzi pētījumi, kas apliecina analītikas pienesumu uzņēmuma produktivitātei un sniegumam. 
Biznesa analītika ir spēja no datiem un statistikas izlobīt vajadzīgo informāciju lēmumu pieņemšanai (saistībā ar patērētāju vēlmēm, jaunu produkta izveidi, veiksmīgiem mārketinga pasākumiem u.t.t.), kas varētu vainagoties uzņēmuma peļņā un produktivitātes celšanā.

Mārketinga analītika ir ļoti plašs lauciņš un darbojas ar visiem pieejamajiem datiem (ne tikai no mājas lapas, kā piemēram, Google analytics). Bet te rodas problēma – marketologi pietiekami nepārzina statistiku, savukārt, statistiķi nepārzina mārketingu, lai precīzi izvēlētos analīzes stratēģiju.

Šajā kursā būs iespēja ne tikai apgūt vienkāršākās (bet ļoti noderīgās) metodes datu statistiskajai analīzei, bet arī prasmes izveidot datu grafisko vizualizāciju, kā arī kā pašiem izveidot aptauju (piem., klientu vēlmju, apmierinātības izpētei).

Programma

1) Informācijas plūsmas organizēšana.

  • Kādus uzlabojumus var panākt, izmantojot “lielos datus” (Big data).
  • Bezmaksas un labākās programmas, kas strādā ar lielajiem datiem – to priekšrocības un trūkumi.
  • Aptauju izveide monitoringam un izpētei – kļūdas un labākie paņēmieni.
  • Informācijas plūsmas organizēšana uzņēmumā.

2) Svarīgu faktoru analizēšanas paņēmieni.

  • Tirgus segmentēšana.
  • Klientu vēlmju un motivācijas noteikšana.
  • Mārketinga pasākumu efektivitāte.
  • Klientu noturēšanas prognozēšana.
  • Izdevīgākā klientu grupa un to vēlmes, noturēšana.
  • Zīmola vērtības noteikšana.
  • Konkurentu analīze.
  • Klienta mūža vērtību (Customer Lifetime Value) prognozēšana.
  • ROI aprēķini.
  • Skoringa izveide, jeb kā atpazīt negodīgos patērētājus.
  • U.t.t.

3) Vienkāršākie un lietderīgākie statistikas analīzes paņēmieni.

  • Dažādu attiecību starp faktoriem noteikšana: saistības, atšķirības, prognozēšana.
  • Faktoriālā analīze aptaujas pārbaudei.
  • Skriptu izveide, kas palīdz automatizēt datu apstrādes procesu.

4) Izcilas prezentācijas izveide.

  • Datu vizualizācija – tās svarīgums.
  • Datu vizualizācijas iespējas, izmantojot Excel programmu.
  • Izcilas prezentācijas izveides soļi. 

Kursa ilgums: 3 dienas (3x4 =12 stundas) no plkst. 10.00 - 14.00 mācību centra LatConsul telpās Raiņa bulvārī 2, Rīgā.

CENA: 165,00 EUR + PVN
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Kursu vada - Jānis Roze

 

Ir uzkrājušies daudzi pētījumi, kas apliecina analītikas pienesumu uzņēmuma produktivitātei un sniegumam. 
Biznesa analītika ir spēja no datiem un statistikas izlobīt vajadzīgo informāciju lēmumu pieņemšanai (saistībā ar patērētāju vēlmēm, jaunu produkta izveidi, veiksmīgiem mārketinga pasākumiem u.t.t.), kas varētu vainagoties uzņēmuma peļņā un produktivitātes celšanā.

Mārketinga analītika ir ļoti plašs lauciņš un darbojas ar visiem pieejamajiem datiem (ne tikai no mājas lapas, kā piemēram, Google analytics). Bet te rodas problēma – marketologi pietiekami nepārzina statistiku, savukārt, statistiķi nepārzina mārketingu, lai precīzi izvēlētos analīzes stratēģiju.

Šajā kursā būs iespēja ne tikai apgūt vienkāršākās (bet ļoti noderīgās) metodes datu statistiskajai analīzei, bet arī prasmes izveidot datu grafisko vizualizāciju, kā arī kā pašiem izveidot aptauju (piem., klientu vēlmju, apmierinātības izpētei).

Programma

1) Informācijas plūsmas organizēšana.

  • Kādus uzlabojumus var panākt, izmantojot “lielos datus” (Big data).
  • Bezmaksas un labākās programmas, kas strādā ar lielajiem datiem – to priekšrocības un trūkumi.
  • Aptauju izveide monitoringam un izpētei – kļūdas un labākie paņēmieni.
  • Informācijas plūsmas organizēšana uzņēmumā.

2) Svarīgu faktoru analizēšanas paņēmieni.

  • Tirgus segmentēšana.
  • Klientu vēlmju un motivācijas noteikšana.
  • Mārketinga pasākumu efektivitāte.
  • Klientu noturēšanas prognozēšana.
  • Izdevīgākā klientu grupa un to vēlmes, noturēšana.
  • Zīmola vērtības noteikšana.
  • Konkurentu analīze.
  • Klienta mūža vērtību (Customer Lifetime Value) prognozēšana.
  • ROI aprēķini.
  • Skoringa izveide, jeb kā atpazīt negodīgos patērētājus.
  • U.t.t.

3) Vienkāršākie un lietderīgākie statistikas analīzes paņēmieni.

  • Dažādu attiecību starp faktoriem noteikšana: saistības, atšķirības, prognozēšana.
  • Faktoriālā analīze aptaujas pārbaudei.
  • Skriptu izveide, kas palīdz automatizēt datu apstrādes procesu.

4) Izcilas prezentācijas izveide.

  • Datu vizualizācija – tās svarīgums.
  • Datu vizualizācijas iespējas, izmantojot Excel programmu.
  • Izcilas prezentācijas izveides soļi. 

Kursa ilgums: 3 dienas (3x4 =12 stundas) no plkst. 10.00 - 14.00 mācību centra LatConsul telpās Raiņa bulvārī 2, Rīgā.

CENA: 165,00 EUR + PVN
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Biznesa psihologs ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi dažādu lekciju, semināru un treniņu vadīšanā un uzņēmumu konsultēšanā.
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

Plāno, attīsti, investē GUDRI!

Piesakies kādam no "LatConsul" piedāvātajiem Biznesu veicinošajiem kursiem/semināriem un saņem atlaidi PVN apjomā -21%*! Sniedz ieguldījumu savas biznesa idejas attīstībā un gūsti pozitīvu lādiņu izaugsmei!