Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās valsts un pašvaldību iestādēs

Kursa mērķis: 

Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekiem.

Mērķa auditorija:

Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.

Kursa saturs:

  1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi valsts un pašvaldību iestādēs:

    Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku, 
    Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu,
    Kā nodrošināt klienta informētību.

  2. Attieksme un tās izpausmes veidi, 
  3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās, 
  4. Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē, 
  5. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu, 
  6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms, 
  7. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai valsts un pašvaldību iestādēs.

Nodarbību veids:

Īsas interaktīvas lekcijas, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video atgriezeniskās saites analīze.

Mācību norise: 1 diena (8 stundas) no 9.00 – 17.00 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).

Cena: 170,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Kursa mērķis: 

Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekiem.

Mērķa auditorija:

Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.

Kursa saturs:

  1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi valsts un pašvaldību iestādēs:

    Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku, 
    Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu,
    Kā nodrošināt klienta informētību.

  2. Attieksme un tās izpausmes veidi, 
  3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās, 
  4. Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē, 
  5. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu, 
  6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms, 
  7. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai valsts un pašvaldību iestādēs.

Nodarbību veids:

Īsas interaktīvas lekcijas, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video atgriezeniskās saites analīze.

Mācību norise: 1 diena (8 stundas) no 9.00 – 17.00 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).

Cena: 170,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Specializējusies klientu apkalpošanas darbinieku un pārdevēju profesionālo prasmju attīstīšanā. Otrs darbības virziens - vadītāju personisko un profesionālo kompetenču attīstīšana.
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

Jaunums! Personības pilnveidošanas meistarklases

Meistarklašu gaitā pakāpeniski apgūsiet paņēmienus pašregulācijā un uzkrātā potenciāla izmantošanā ikdienas dzīvē. Ar speciāli veidotiem testiem Jums būs iespēja izzināt savas stiprās un vājās puses, nospraust savas attīstības virzienus nākotnē.