Interneta mārketinga un pārdošanas stratēģijas un instrumenti. Intensīvs praktisko zināšanu kurss

5 dienas, 13.00 - 17.00

Pēdējo piecu gadu laikā internets ir kļuvis ne tikai par galveno ārējo pārdošanas komunikācijas kanālu, bet par pamatu jebkurai aktivitātei, kas nogādā informāciju pirktspējīgajā sabiedrības daļā.

Lielais daudzums eksperimentu ir izdarīts, un ģenerālajās līnijās esam sapratuši, ka:

  • Facebook spēj ģenerēt lielu skatījumu daudzumu, bet ne pārāk labus konversijas rādītājus,
  • Google Ads ir ļoti labs rīks, bet katra kļūda tajā var maksāt visu reklāmas budžetu,
  • Mājas lapa spēj ģenerēt labu daudzumu karsto līdu (hot lead), bet tā ir sarežģīti administrējama un prasa diezgan nopietnu zināšanu apjomu.

Patiesībā viss ir vienkārši un loģiski. Līdzīgi kā tradicionālajā reklāmā sastāda mediju plānu, arī zīmola un mārketinga aktivitātēm internetā nepieciešama laba intelektuālā bāze.

Esmu Mārtiņš Zvīgulis, un šajā lekciju ciklā sakārtošu Tavas interneta pārdošanas pamatnostādnes, lai Tavās pārdošanas komunikācijas aktivitātēs internetā būtu pēc iespējas vairāk matemātiski prognozējamu mainīgo un pēc iespējas mazāk taustīšanās un minēšanas.

Jau 12 gadus es palīdzu kompānijām un iestādēm izskatīties labāk un pārdot vairāk internetā. To panāku caur rūpīgi izplānotu UI (lietotāja saskarni), darbību un klikšķu paredzēšanu, kā arī precīzi un pārdomāti noformētu dizainu un vārdisko saturu. Esmu realizējis vairāk nekā simts projektus, un arī šobrīd diendienā attīstu vidēja un liela līmeņa mājas lapu, portālu un e-komercijas projektus.

Kurss paredzēts tām personām uzņēmumā / iestādē, kuru tiešie darba pienākumi ir saistīti ar apgrozījuma / peļņas palielināšanu, interneta mārketinga aktivitātēm, kā arī mājas lapu un/vai e-komercijas platformu satura izstrādi.
Šis nav kurss par programmēšanu, bet gan par psiholoģiju, juridiskas personas fiskālo politiku un zīmola / mārketinga stratēģiju. Kursā koncentrēšos uz statistiskajiem un psiholoģiskajiem jautājumiem; paralēli galvenajam pievērsīsimies arī digitālā mārketinga instrumentu lietošanai.

Kurss būs ļoti intensīvs un darbīgs. Ņemiet līdzi datorus, planšetes, derīgus administratora kontu piekļuves datus, un esiet gatavi runāt par savām vēlmēm zīmola attīstībā, komunikācijā un pārdošanas ekspektācijām.

Mācību saturs un tā sadalījums pa nodarbībām

Kurss sastāv no 5 nodarbībām. Tas ir vienots un nedalāms. Mēs izskatīsim reālas situācijas, kā arī analizēsim auditorijas interneta resursu kvalitāti un iespējamos ātros mazbudžeta risinājumus, kā arī nopietnākas iespējas, ko varētu izmantot.
Lekciju konstrukcija ir šāda - pirmajā nodarbībā mēs veltīsim 4 stundas, lai saliktu "lielo bildi". Katra no sekojošajām 4 nodarbībām (4 stundas katra) būs vērsta uz padziļinātu 4 galveno aspektu sapratnes veidošanu.

Galvenie aspekti:

  • Uztveres dekodēšana par masu mārketingu un pūļa vadību:

uztveres principi un stereotipi,

pūļa statistisko reakciju likumi,

unikalitātes VS social proof rezultāti,

plānotās reakcijas prognozēšana,

budžeta plānošana.

  • Zīmola kampaņa, produkta kampaņa, salikta kampaņa - kad, kam, ko, kā teikt:

komunikācijas stratēģijas veidošana,

aizvietojošā asociācija vizuālajos un tekstuālajos materiālos,

kā lietotājs patērē informāciju uz ekrāna - kā izvietot,

dizaina un krāsu izvēles aspekti,

saskarnes un lietojamības aspekti,

subliminālais mārketings.

  • Ārējās komunikācijas tehniskie aspekti (praktisks darbs uz auditorijas resursu piemēriem):

mājas lapas / e-veikala reālā stāvokļa noteikšana gan koda kvalitātes, gan arī servera pakalpojuma kvalitātes jautājumos cilvēkam bez priekšzināšanām programmēšanā,

"trendu" vienumu atrašana un pareiza izmantošana caur formulējumu pielāgošanu,

darba uzdevumu pareiza sastādīšana IT darbiniekiem par konkrētajiem gadījumiem, lai viņi atkal Tevi nepārprot, kā arī spēj korekti realizēt ieceri, nevis izdara to pa savam.

  • Interneta pārdošanas ārējās komunikācijas darbu realizācija, vadība, uzraudzība:

ko prasīt no kopīraitera,

ko prasīt no mārketinga speciālista,

kādas atskaites formas pieprasīt no darbiniekiem; kā kontrolēt savu produktivitāti,

kā sekot līdzi Google Analytics uzņēmuma vadības līmenī, neiedziļinoties visās niansēs,

kā saprast mārketinga pūļu reālo atdevi,

kā uzstādīt nākamos mērķus, lai saglabātu iepriekšējo ieguldījumu inerci tālākajā pārdošanas komunikācijas realizācijā.


Ja Tevi nenobiedēja iepriekš rakstītais, tad šis kurss ir tieši Tev. Uz tikšanos!

 

KURSA NORISE: 5 aktīvas mācību nodarbības, no plkst. 13.00 - 17.00

KURSA CENA: 220,00 EUR + PVN
Tajā iekļauts: vienas personas dalība kursos, kafijas pauzes, izdales materiāli iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība.

Pēdējo piecu gadu laikā internets ir kļuvis ne tikai par galveno ārējo pārdošanas komunikācijas kanālu, bet par pamatu jebkurai aktivitātei, kas nogādā informāciju pirktspējīgajā sabiedrības daļā.

Lielais daudzums eksperimentu ir izdarīts, un ģenerālajās līnijās esam sapratuši, ka:

  • Facebook spēj ģenerēt lielu skatījumu daudzumu, bet ne pārāk labus konversijas rādītājus,
  • Google Ads ir ļoti labs rīks, bet katra kļūda tajā var maksāt visu reklāmas budžetu,
  • Mājas lapa spēj ģenerēt labu daudzumu karsto līdu (hot lead), bet tā ir sarežģīti administrējama un prasa diezgan nopietnu zināšanu apjomu.

Patiesībā viss ir vienkārši un loģiski. Līdzīgi kā tradicionālajā reklāmā sastāda mediju plānu, arī zīmola un mārketinga aktivitātēm internetā nepieciešama laba intelektuālā bāze.

Esmu Mārtiņš Zvīgulis, un šajā lekciju ciklā sakārtošu Tavas interneta pārdošanas pamatnostādnes, lai Tavās pārdošanas komunikācijas aktivitātēs internetā būtu pēc iespējas vairāk matemātiski prognozējamu mainīgo un pēc iespējas mazāk taustīšanās un minēšanas.

Jau 12 gadus es palīdzu kompānijām un iestādēm izskatīties labāk un pārdot vairāk internetā. To panāku caur rūpīgi izplānotu UI (lietotāja saskarni), darbību un klikšķu paredzēšanu, kā arī precīzi un pārdomāti noformētu dizainu un vārdisko saturu. Esmu realizējis vairāk nekā simts projektus, un arī šobrīd diendienā attīstu vidēja un liela līmeņa mājas lapu, portālu un e-komercijas projektus.

Kurss paredzēts tām personām uzņēmumā / iestādē, kuru tiešie darba pienākumi ir saistīti ar apgrozījuma / peļņas palielināšanu, interneta mārketinga aktivitātēm, kā arī mājas lapu un/vai e-komercijas platformu satura izstrādi.
Šis nav kurss par programmēšanu, bet gan par psiholoģiju, juridiskas personas fiskālo politiku un zīmola / mārketinga stratēģiju. Kursā koncentrēšos uz statistiskajiem un psiholoģiskajiem jautājumiem; paralēli galvenajam pievērsīsimies arī digitālā mārketinga instrumentu lietošanai.

Kurss būs ļoti intensīvs un darbīgs. Ņemiet līdzi datorus, planšetes, derīgus administratora kontu piekļuves datus, un esiet gatavi runāt par savām vēlmēm zīmola attīstībā, komunikācijā un pārdošanas ekspektācijām.

Mācību saturs un tā sadalījums pa nodarbībām

Kurss sastāv no 5 nodarbībām. Tas ir vienots un nedalāms. Mēs izskatīsim reālas situācijas, kā arī analizēsim auditorijas interneta resursu kvalitāti un iespējamos ātros mazbudžeta risinājumus, kā arī nopietnākas iespējas, ko varētu izmantot.
Lekciju konstrukcija ir šāda - pirmajā nodarbībā mēs veltīsim 4 stundas, lai saliktu "lielo bildi". Katra no sekojošajām 4 nodarbībām (4 stundas katra) būs vērsta uz padziļinātu 4 galveno aspektu sapratnes veidošanu.

Galvenie aspekti:

  • Uztveres dekodēšana par masu mārketingu un pūļa vadību:

uztveres principi un stereotipi,

pūļa statistisko reakciju likumi,

unikalitātes VS social proof rezultāti,

plānotās reakcijas prognozēšana,

budžeta plānošana.

  • Zīmola kampaņa, produkta kampaņa, salikta kampaņa - kad, kam, ko, kā teikt:

komunikācijas stratēģijas veidošana,

aizvietojošā asociācija vizuālajos un tekstuālajos materiālos,

kā lietotājs patērē informāciju uz ekrāna - kā izvietot,

dizaina un krāsu izvēles aspekti,

saskarnes un lietojamības aspekti,

subliminālais mārketings.

  • Ārējās komunikācijas tehniskie aspekti (praktisks darbs uz auditorijas resursu piemēriem):

mājas lapas / e-veikala reālā stāvokļa noteikšana gan koda kvalitātes, gan arī servera pakalpojuma kvalitātes jautājumos cilvēkam bez priekšzināšanām programmēšanā,

"trendu" vienumu atrašana un pareiza izmantošana caur formulējumu pielāgošanu,

darba uzdevumu pareiza sastādīšana IT darbiniekiem par konkrētajiem gadījumiem, lai viņi atkal Tevi nepārprot, kā arī spēj korekti realizēt ieceri, nevis izdara to pa savam.

  • Interneta pārdošanas ārējās komunikācijas darbu realizācija, vadība, uzraudzība:

ko prasīt no kopīraitera,

ko prasīt no mārketinga speciālista,

kādas atskaites formas pieprasīt no darbiniekiem; kā kontrolēt savu produktivitāti,

kā sekot līdzi Google Analytics uzņēmuma vadības līmenī, neiedziļinoties visās niansēs,

kā saprast mārketinga pūļu reālo atdevi,

kā uzstādīt nākamos mērķus, lai saglabātu iepriekšējo ieguldījumu inerci tālākajā pārdošanas komunikācijas realizācijā.


Ja Tevi nenobiedēja iepriekš rakstītais, tad šis kurss ir tieši Tev. Uz tikšanos!

 

KURSA NORISE: 5 aktīvas mācību nodarbības, no plkst. 13.00 - 17.00

KURSA CENA: 220,00 EUR + PVN
Tajā iekļauts: vienas personas dalība kursos, kafijas pauzes, izdales materiāli iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība.

Specializējies zīmolvedībā, Web projektu un aplikāciju izstrādē, drošības internetā jautājumos, IT projektu vadīšanā un konsultēšanā, korporatīvās identitātes izstrādē un komandas vadīšanā.
Cena: 220,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 5 mācību dienas, kafijas pauzes, mācību materiāli un iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

Kopā vienmēr izdevīgāk!

Izvēloties kursu komplektu: Interneta mārketinga un pārdošanas stratēģijas un instrumenti. Intensīvs praktisko zināšanu kurss + Meistarklase "Kā bez reklāmas nokļūt Google pirmajā lapā?", saņemsiet 30eur atlaidi!

Personības pilnveidošanas meistarklases

Meistarklašu gaitā pakāpeniski apgūsiet paņēmienus pašregulācijā un uzkrātā potenciāla izmantošanā ikdienas dzīvē. Ar speciāli veidotiem testiem Jums būs iespēja izzināt savas stiprās un vājās puses, nospraust savas attīstības virzienus nākotnē.