Interneta Mārketinga un Pārdošanas stratēģijas un instrumenti / tiešsaistē

5 dienas, 13.00 - 16.00

Intensīvs praktisko zināšanu kurss

Pēdējo piecu gadu laikā INTERNETS ir kļuvis ne tikai par galveno ārējo pārdošanas komunikācijas kanālu, bet par pamatu jebkurai aktivitātei, kas nogādā informāciju pirktspējīgajā sabiedrības daļā.
Patiesībā viss ir vienkārši un loģiski. Līdzīgi kā tradicionālajā reklāmā sastāda mediju plānu, arī zīmola un mārketinga aktivitātēm internetā nepieciešama laba intelektuālā bāze un risinājumi.

PASNIEDZĒJS Mārtiņš Zvīgulis: "Šajā nodarbību ciklā sakārtošu Tavas interneta pārdošanas pamatnostādnes, lai Tavās mārketinga komunikācijas aktivitātēs internetā būtu pēc iespējas vairāk matemātiski prognozējamu mainīgo un pēc iespējas mazāk taustīšanās un minēšanas.
Jau 12 gadus es palīdzu kompānijām un iestādēm izskatīties labāk un pārdot vairāk internetā. To panāku caur rūpīgi izplānotu UI (lietotāja saskarni), darbību un klikšķu paredzēšanu, kā arī precīzi un pārdomāti noformētu dizainu un vārdisko saturu. Esmu realizējis vairāk nekā simts projektus, un arī šobrīd diendienā attīstu vidēja un liela līmeņa mājas lapu, portālu un e-komercijas projektus."

Kurss paredzēts tām personām uzņēmumā/iestādē, kuru tiešie darba pienākumi ir saistīti ar apgrozījuma/peļņas palielināšanu, interneta mārketinga aktivitātēm, kā arī mājas lapu un/vai e-komercijas platformu satura izstrādi.

Šis nav kurss par programmēšanu, bet gan par psiholoģiju, juridiskas personas fiskālo politiku un zīmola/mārketinga stratēģiju. Kursā koncentrēsimies uz statistiskajiem un psiholoģiskajiem jautājumiem; paralēli galvenajam pievērsīsimies arī digitālā mārketinga instrumentu lietošanai.

Kurss būs ļoti intensīvs un darbīgs. Esiet gatavi runāt par savām vēlmēm zīmola attīstībā, komunikācijā un pārdošanas ekspektācijām.

Kurss sastāv no 5 nodarbībām. Tas ir vienots un nedalāms. Nodarbībās izskatīsim reālas situācijas, kā arī analizēsim auditorijas interneta resursu kvalitāti un iespējamos ātros mazbudžeta risinājumus, kā arī nopietnākas iespējas, ko varētu izmantot.
 

Galvenie aspekti:

  • Uztveres "dekodēšana" par masu mārketingu un pūļa vadību:

uztveres principi un stereotipi,
pūļa statistisko reakciju likumi,
unikalitātes VS social proof rezultāti,
plānotās reakcijas prognozēšana,
budžeta plānošana.

  • Zīmola kampaņa, produkta kampaņa, salikta kampaņa - kad, kam, ko, kā teikt:

komunikācijas stratēģijas veidošana,
aizvietojošā asociācija vizuālajos un tekstuālajos materiālos,
kā lietotājs patērē informāciju uz ekrāna - kā izvietot,
dizaina un krāsu izvēles aspekti, saskarnes un lietojamības aspekti,
subliminālais mārketings.

  • Ārējās komunikācijas tehniskie aspekti (praktisks darbs uz auditorijas resursu piemēriem):

mājas lapas / e-veikala reālā stāvokļa noteikšana gan koda kvalitātes, gan arī servera pakalpojuma kvalitātes jautājumos cilvēkam bez priekšzināšanām programmēšanā,
"trendu" vienumu atrašana un pareiza izmantošana caur formulējumu pielāgošanu,
darba uzdevumu pareiza sastādīšana IT darbiniekiem par konkrētajiem gadījumiem, lai viņi atkal Tevi nepārprot, kā arī spēj korekti realizēt ieceri, nevis izdara to pa savam.

  • Interneta pārdošanas ārējās komunikācijas darbu realizācija, vadība, uzraudzība:

ko prasīt no kopīraitera,
ko prasīt no mārketinga speciālista,
kādas atskaites formas pieprasīt no darbiniekiem; kā kontrolēt savu produktivitāti,
kā sekot līdzi Google Analytics uzņēmuma vadības līmenī, neiedziļinoties visās niansēs,
kā saprast mārketinga pūļu reālo atdevi,
kā uzstādīt nākamos mērķus, lai saglabātu iepriekšējo ieguldījumu inerci tālākajā pārdošanas komunikācijas realizācijā.

P.S. Ja Tevi nenobiedēja iepriekš rakstītais, tad šis kurss ir tieši Tev. Uz tikšanos online!


KURSA NORISE: 5 aktīvas mācību dienas, no plkst. 13.00 - 16.00 tiešsaistē.

KURSA CENA: 200,00 EUR
Tajā iekļauts: vienas personas dalība kursos, mācību materiāli un iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība.

Intensīvs praktisko zināšanu kurss

Pēdējo piecu gadu laikā INTERNETS ir kļuvis ne tikai par galveno ārējo pārdošanas komunikācijas kanālu, bet par pamatu jebkurai aktivitātei, kas nogādā informāciju pirktspējīgajā sabiedrības daļā.
Patiesībā viss ir vienkārši un loģiski. Līdzīgi kā tradicionālajā reklāmā sastāda mediju plānu, arī zīmola un mārketinga aktivitātēm internetā nepieciešama laba intelektuālā bāze un risinājumi.

PASNIEDZĒJS Mārtiņš Zvīgulis: "Šajā nodarbību ciklā sakārtošu Tavas interneta pārdošanas pamatnostādnes, lai Tavās mārketinga komunikācijas aktivitātēs internetā būtu pēc iespējas vairāk matemātiski prognozējamu mainīgo un pēc iespējas mazāk taustīšanās un minēšanas.
Jau 12 gadus es palīdzu kompānijām un iestādēm izskatīties labāk un pārdot vairāk internetā. To panāku caur rūpīgi izplānotu UI (lietotāja saskarni), darbību un klikšķu paredzēšanu, kā arī precīzi un pārdomāti noformētu dizainu un vārdisko saturu. Esmu realizējis vairāk nekā simts projektus, un arī šobrīd diendienā attīstu vidēja un liela līmeņa mājas lapu, portālu un e-komercijas projektus."

Kurss paredzēts tām personām uzņēmumā/iestādē, kuru tiešie darba pienākumi ir saistīti ar apgrozījuma/peļņas palielināšanu, interneta mārketinga aktivitātēm, kā arī mājas lapu un/vai e-komercijas platformu satura izstrādi.

Šis nav kurss par programmēšanu, bet gan par psiholoģiju, juridiskas personas fiskālo politiku un zīmola/mārketinga stratēģiju. Kursā koncentrēsimies uz statistiskajiem un psiholoģiskajiem jautājumiem; paralēli galvenajam pievērsīsimies arī digitālā mārketinga instrumentu lietošanai.

Kurss būs ļoti intensīvs un darbīgs. Esiet gatavi runāt par savām vēlmēm zīmola attīstībā, komunikācijā un pārdošanas ekspektācijām.

Kurss sastāv no 5 nodarbībām. Tas ir vienots un nedalāms. Nodarbībās izskatīsim reālas situācijas, kā arī analizēsim auditorijas interneta resursu kvalitāti un iespējamos ātros mazbudžeta risinājumus, kā arī nopietnākas iespējas, ko varētu izmantot.
 

Galvenie aspekti:

  • Uztveres "dekodēšana" par masu mārketingu un pūļa vadību:

uztveres principi un stereotipi,
pūļa statistisko reakciju likumi,
unikalitātes VS social proof rezultāti,
plānotās reakcijas prognozēšana,
budžeta plānošana.

  • Zīmola kampaņa, produkta kampaņa, salikta kampaņa - kad, kam, ko, kā teikt:

komunikācijas stratēģijas veidošana,
aizvietojošā asociācija vizuālajos un tekstuālajos materiālos,
kā lietotājs patērē informāciju uz ekrāna - kā izvietot,
dizaina un krāsu izvēles aspekti, saskarnes un lietojamības aspekti,
subliminālais mārketings.

  • Ārējās komunikācijas tehniskie aspekti (praktisks darbs uz auditorijas resursu piemēriem):

mājas lapas / e-veikala reālā stāvokļa noteikšana gan koda kvalitātes, gan arī servera pakalpojuma kvalitātes jautājumos cilvēkam bez priekšzināšanām programmēšanā,
"trendu" vienumu atrašana un pareiza izmantošana caur formulējumu pielāgošanu,
darba uzdevumu pareiza sastādīšana IT darbiniekiem par konkrētajiem gadījumiem, lai viņi atkal Tevi nepārprot, kā arī spēj korekti realizēt ieceri, nevis izdara to pa savam.

  • Interneta pārdošanas ārējās komunikācijas darbu realizācija, vadība, uzraudzība:

ko prasīt no kopīraitera,
ko prasīt no mārketinga speciālista,
kādas atskaites formas pieprasīt no darbiniekiem; kā kontrolēt savu produktivitāti,
kā sekot līdzi Google Analytics uzņēmuma vadības līmenī, neiedziļinoties visās niansēs,
kā saprast mārketinga pūļu reālo atdevi,
kā uzstādīt nākamos mērķus, lai saglabātu iepriekšējo ieguldījumu inerci tālākajā pārdošanas komunikācijas realizācijā.

P.S. Ja Tevi nenobiedēja iepriekš rakstītais, tad šis kurss ir tieši Tev. Uz tikšanos online!


KURSA NORISE: 5 aktīvas mācību dienas, no plkst. 13.00 - 16.00 tiešsaistē.

KURSA CENA: 200,00 EUR
Tajā iekļauts: vienas personas dalība kursos, mācību materiāli un iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība.

Specializējies zīmolvedībā, Web projektu un aplikāciju izstrādē, drošības internetā jautājumos, IT projektu vadīšanā un konsultēšanā, korporatīvās identitātes izstrādē un komandas vadīšanā.
Cena: 200,00 EUR
Cenā iekļauts: 5 intensīvas mācību dienas, mācību materiāli un iegūtās zināšanas apstiprinoša apliecība.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

PowerPoint - kā ātri un vienkārši izveidot lielisku prezentāciju

Ja vēlaties iemācīties ātri un vienkārši izveidot skaistu, kvalitatīvu prezentāciju un uzzināt, kā to koplietot, publiskot tiešsaistē - šis vebinārs ir tieši Jums. Vebinārā uzzināsiet dažādus ieteikumus un knifiņus, kas atvieglo prezentācijas izveidi, kā arī apgūsiet tīri tehniskas prezentācijas veidošanas prasmes.

Digitālās komunikācijas pamati jeb Kā rakstīt internetā

Kursa mērķis: iemācīt, kā rakstīt internetā, lai lasītājam prieks un rakstītājs sasniegtu mērķi. Kursa pamatā ir vienkārši padomi un īsti piemēri par to, kā izvēlēties ziņas kanālu, noteikt mērķauditoriju un pielāgot valodas izteiksmi. Kursa dalībnieki – esiet gatavi lasīt, rakstīt un diskutēt!