Izcils klientu serviss

Svarīgi ir nevis mēģināt par katru cenu pārdot patērētājam to, kas viņam nav vajadzīgs, bet gan domāt, kā atrisināt viņa problēmas un uzlabot dzīvi.
/Pīters Fisks/

Kursa mērķis:

Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu, 
Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas.

Mērķauditorija: 

Ikviens, kura ikdienas darbs saistīts ar cilvēkiem un klientu apkalpošanu: recepcijas darbinieki, administratori, sekretāres, pārdevēji u.t.t.

Kursa saturs: 

1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā 

  • Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā,
  • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi,
  • Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā, 
  • Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu,
  • Attieksme un tās izpausmes veidi (neverbālā valoda),
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās,
  • Negatīvo emociju anatomija un profilakse.

2. Kontakta dibināšana – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu

  • Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana,
  • Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi.

3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem

  • Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē,
  • Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu, 
  • Problēmsituācijas identificēšana,
  • Konfliktu risināšanas algoritms.

4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas

  • Klientu uzvedības tipa noteikšana,
  • Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem.

Nodarbību veids:

Īsas interaktīvas lekcijas, testi, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, mācību filmas par dažādām klientu apkalpošanas situācijām analīze, lomu spēles, video ierakstu analīze.

Mācību norise: 1 diena no 9.00 – 17.00 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Mācību materiāli: 

Katram dalībniekam paredzēti mācību materiāli - rokasgrāmata, kas palīdzēs nostiprināt iegūtās zināšanas un iemaņas atgriežoties darba vietā.

Cena: 120,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).

Plašāku informāciju varat iegūt zvanot pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv

Svarīgi ir nevis mēģināt par katru cenu pārdot patērētājam to, kas viņam nav vajadzīgs, bet gan domāt, kā atrisināt viņa problēmas un uzlabot dzīvi.
/Pīters Fisks/

Kursa mērķis:

Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu, 
Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas.

Mērķauditorija: 

Ikviens, kura ikdienas darbs saistīts ar cilvēkiem un klientu apkalpošanu: recepcijas darbinieki, administratori, sekretāres, pārdevēji u.t.t.

Kursa saturs: 

1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā 

  • Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā,
  • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi,
  • Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā, 
  • Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu,
  • Attieksme un tās izpausmes veidi (neverbālā valoda),
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās,
  • Negatīvo emociju anatomija un profilakse.

2. Kontakta dibināšana – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu

  • Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana,
  • Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi.

3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem

  • Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē,
  • Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu, 
  • Problēmsituācijas identificēšana,
  • Konfliktu risināšanas algoritms.

4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas

  • Klientu uzvedības tipa noteikšana,
  • Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem.

Nodarbību veids:

Īsas interaktīvas lekcijas, testi, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, mācību filmas par dažādām klientu apkalpošanas situācijām analīze, lomu spēles, video ierakstu analīze.

Mācību norise: 1 diena no 9.00 – 17.00 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Mācību materiāli: 

Katram dalībniekam paredzēti mācību materiāli - rokasgrāmata, kas palīdzēs nostiprināt iegūtās zināšanas un iemaņas atgriežoties darba vietā.

Cena: 120,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).

Plašāku informāciju varat iegūt zvanot pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv

Specializējusies klientu apkalpošanas darbinieku un pārdevēju profesionālo prasmju attīstīšanā. Otrs darbības virziens - vadītāju personisko un profesionālo kompetenču attīstīšana.
Cenā iekļauti: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinošs sertifikāts.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi