Rūdolfs Ķiņķeris

Rūdolfs Ķiņķeris
Nodarbošanās: Interneta mārketinga speciālists

 

Esmu jaunās paaudzes interneta mārketinga speciālists. Jau otrajā paaudzē turpinu Latvijas IT tirgus attīstību. Es neesmu programmētājs, jo man ir svarīgi būt sociāli aktīvam. Jau skolā sapratu, ka vēlos saistīt savu profesionālo darbību ar datorzinātni, bet tāpat arī sapratu, ka nevēlos strādāt ar serveri, bet gan ar klientu. Iepazīstoties ar Google instrumentāriju klientu sekošanai un piesaistei man kļuva skaidrs, ka šī ir nozare, kurā varu apvienot savu matemātisko talantu ar vēlmi darboties humanitārajā sfērā. Tā soli pa solim esmu nokļuvis līdz mirklim, kad vēlos dalīties ar apkārtējiem savās zināšanās.

Mārketings ir kļuvis sarežģītāks. Kādreiz cilvēks, sajūtot vēlēšanos kaut ko nopirkt, devās uz veikalu un iztaujāja pārdevēju. Tagad visa informācija, atsauksmes, cenas un piegādes laiki ir zem jebkura cilvēka pirkstu galiem. Vai tas nozīmē, ka vienīgais, kā mēs varam konkurēt, ir iedodot zemāko cenu? Nebūt ne! Ņemot vērā, ka lielākās tirgotāju daļas piedāvājums ir gandrīz vienāds, klientu visvairāk interesē attieksme, garantijas uzticamība un servisa ātrums.

Tāpēc no svara ir uzbūvēt uzticamu tēlu. Sadarbībā ar talantīgiem kopīraiteriem, man ir bijis tas prieks palīdzēt klientiem šajā ceļā uz drošu un uzticamu statusu sava klienta acīs. Ja mēs runājam par cilvēkiem, kas fiziski ienāk veikalā, tur viss ir skaidrs. Pieredzējis pārdevējs māk izvērtēt vecumu, ienākumu līmeni, intereses, noskaņojumu un citus faktorus, kas ietekmē klienta izvēli. Taču internetā viss ir savādāk - kas ir šie cilvēki, ko viņi vēlas, kas viņiem liek piezvanīt vai nopirkt?

Šeit talkā nāk dažādas ar web lapām saistītas programmas - Google analyitics, AdWords un vēl daudzi citi instrumenti. Mans mērķis - saprast, kādas strukturālas un saturiskas izmaiņas veikt lapā, kā sakontaktēties ar šiem cilvēkiem (remārketings) un kā būvēt uzņemuma tēlu, lai tas būtu saprotams, atbilstošs un patīkams.

Mārketinga kursā esmu uzaicināts kopā ar spēcīgiem PR un e-mārketinga profesionāļiem. Mana loma būs jums iemācīt pareizi izprast un pilnvērtīgi interpretēt tos datus, kurus jūs varat iegūt par savas mājas lapas apmeklētājiem, lai jūs saprastu, kas uz jums skatās. Tas ir kā noņemt apsēju no acīm - līdz šim jūs zinājāt, ka saskaraties ar, piemēram, 300 cilvēkiem mājas lapā katru dienu. Noņemot apsēju, jūs sāksiet saskatīt tos smalkāk - kā viņi izturas, ko dara, kāpēc ienāk un kad nolemj doties prom. Pozitīvi ir tas, ka cilvēks bez dziļākām datoru zināšanām var to visu izdarīt!

Uz tikšanos LatConsul kursos!

 

Karstākie piedāvājumi