Intensīvs praktisko zināšanu kurss
Pēdējo piecu gadu laikā internets ir kļuvis ne tikai par galveno ārējo pārdošanas komunikācijas kanālu, bet par pamatu jebkurai aktivitātei, kas nogādā informāciju pirktspējīgajā sabiedrības daļā.
Lielais daudzums eksperimentu ir izdarīts, un ģenerālajās līnijās esam sapratuši, ka:
- Facebook spēj ģenerēt lielu skatījumu daudzumu, bet ne pārāk labus konversijas rādītājus,
- Google Ads ir ļoti labs rīks, bet katra kļūda tajā var maksāt visu reklāmas budžetu,
- Mājas lapa spēj ģenerēt labu daudzumu karsto līdu (hot lead), bet tā ir sarežģīti administrējama un prasa diezgan nopietnu zināšanu apjomu.
Patiesībā viss ir vienkārši un loģiski. Līdzīgi kā konvencionālajā reklāmā sastāda mediju plānu, arī zīmola un mārketinga aktivitātēm internetā nepieciešama laba intelektuālā bāze.
Esmu Mārtiņš Zvīgulis, un šajā nodarbību ciklā sakārtošu Tavas interneta pārdošanas pamatnostādnes, lai Tavās pārdošanas komunikācijas aktivitātēs internetā būtu pēc iespējas vairāk matemātiski prognozējamu mainīgo un pēc iespējas mazāk taustīšanās un minēšanas.
Jau 12 gadus es palīdzu kompānijām un iestādēm izskatīties labāk un pārdot vairāk internetā. To panāku caur rūpīgi izplānotu UI (lietotāja saskarni), darbību un klikšķu paredzēšanu, kā arī precīzi un pārdomāti noformētu dizainu un vārdisko saturu. Esmu realizējis vairāk nekā simts projektus, un arī šobrīd diendienā attīstu vidēja un liela līmeņa mājas lapu, portālu un e-komercijas projektus.
Kurss paredzēts tām personām uzņēmumā / iestādē, kuru tiešie darba pienākumi ir saistīti ar apgrozījuma / peļņas palielināšanu, interneta mārketinga aktivitātēm, kā arī mājas lapu un/vai e-komercijas platformu satura izstrādi.
Šis nav kurss par programmēšanu, bet gan par psiholoģiju, juridiskas personas fiskālo politiku un zīmola / mārketinga stratēģiju. Kursā koncentrēšos uz statistiskajiem un psiholoģiskajiem jautājumiem; paralēli galvenajam pievērsīsimies arī digitālā mārketinga instrumentu lietošanai.
Kurss būs ļoti intensīvs un darbīgs. Esiet gatavi runāt par savām vēlmēm zīmola attīstībā, komunikācijā un pārdošanas ekspektācijām.
Kurss sastāv no 5 nodarbībām. Tas ir vienots un nedalāms. Mēs izskatīsim reālas situācijas, kā arī analizēsim auditorijas interneta resursu kvalitāti un iespējamos ātros mazbudžeta risinājumus, kā arī nopietnākas iespējas, ko varētu izmantot.
Pilnais kursa apraksts un pieteikšanās: http://latconsul.lv/lv/courses/view/id/121-interneta-marketinga-un-pardosanas-strategijas-un-instrumenti-intensivs-praktisko-zinasanu-kurss