Konsultācijas vada Vineta Ikauniece-Ozoliņa>
Mērķis: pilnveidot Jūsu sarunu vadīšanas prasmes pa tālruni un klātienē, palīdzēt risināt sarežģītas situācijas klientu apkalpošanā uzņēmumos, valsts un pašvaldību iestādēs.
Konsultācijās Jūs varat iegūt informāciju, izpratni un atbalstu šādos un citos Jums aktuālos jautājumos:
- Kontakta dibināšana ar klientu pa tālruni un klātienē:
Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku,
Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu,
Kā nodrošināt klienta informētību. - Attieksme un tās izpausmes veidi.
- Kā kontrolēt sevi stresa situācijās un būt laipnam.
- Lietišķā etiķete telefonsarunās.
- Frāzes, kuras klientam nevajadzētu dzirdēt.
- Prasme sadarboties – stresa un profesionālās izdegšanas profilakse.
- Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē un to ietekme uz balsi.
- Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu.
- Problēmsituāciju risināšanas algoritms.
- Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai.
- Pozitīvas domāšanas un uztveres ieraduma veidošana.
Pieteikties konsultācijai, vienoties par konsultācijas norises veidu, laiku, ilgumu un cenu varat telefoniski: 67216433, mob. 20712220 vai elektroniski: latconsul@latconsul.lv