Mārketingam svarīgo faktoru noteikšana ar MS Excel programmu un datu vizualizācija

3 dienas, 09.30 -13.30

Kursu vada - Jānis Roze


Uzņēmumu vadībai atbildīgajā lēmumu pieņemšanas procesā arvien svarīgāki kļūst mārketinga speciālistu viedokļi par jaunu klientu piesaisti, esošo noturēšanu, klientu lojalitātes stiprināšanu un tamlīdzīgi.

Šajā kursā uzzināsiet atbildes uz šiem un daudziem citiem mārketingam svarīgiem jautājumiem, izmantojot vienkāršas, bet ļoti svarīgas un parocīgas MS Excel programmas iespējas, kā arī varēsiet apgūt iegūto rezultātu grafisko vizualizāciju.

Kurss ir 100 % praktisks – darbosieties ar esošiem datiem, kā arī varēsiet izmantot savus datus. Būs arī mājas uzdevumi.

Kursa mērķis: apgūt mārketingam svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmienus, izmantojot MS Excel programmu, kā arī izveidot pārskatāmu datu atainojumu, ko prezentēt uzņēmuma vadībai.


Programma

1) Svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmieni.

  • Mārketinga pasākumu efektivitātes (MROI) aprēķini.
  • Klientu noturēšanai svarīgāko faktoru noteikšana.
  • Tirgus segmentēšana. Izdevīgākā klientu grupa un to vēlmes, noturēšana.
  • Klientu vēlmju un motivācijas noteikšana.
  • Klientu noturēšanas iespēju noteikšana.
  • Konkurentu analīze.
  • Klienta mūža vērtības (Customer Lifetime Value) prognozēšana.
  • Zīmola vērtības noteikšana.
  • Skoringa izveide, jeb kā atpazīt negodīgos patērētājus u.t.t.

2) Informācijas plūsmas organizēšana mārketinga analīzei.

  • Datu plūsmas organizēšana ar MS Excel.
  • Svarīgās datu pārvaldīšanas operācijas: tabulu apvienošana no viena vai vairākiem failiem.
  • Datu iegūšana no Google Analytics un izmantošana analīzei ar MS Excel.
  • Aptauju izveide monitoringam un izpētei – kļūdas un labākie paņēmieni. 

3) Izcilas prezentācijas izveide.

  • Datu vizualizācija – tās svarīgums.
  • Datu vizualizācijas iespējas, izmantojot MS Excel programmu.
  • Izcilas prezentācijas izveides soļi.

 

Kursa ilgums: 3 dienas (3x4 =12 stundas) no plkst. 09.30 - 13.30 mācību centra LatConsul telpās Raiņa bulvārī 2, Rīgā.

CENA: 165,00 EUR + PVN
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Kursu vada - Jānis Roze


Uzņēmumu vadībai atbildīgajā lēmumu pieņemšanas procesā arvien svarīgāki kļūst mārketinga speciālistu viedokļi par jaunu klientu piesaisti, esošo noturēšanu, klientu lojalitātes stiprināšanu un tamlīdzīgi.

Šajā kursā uzzināsiet atbildes uz šiem un daudziem citiem mārketingam svarīgiem jautājumiem, izmantojot vienkāršas, bet ļoti svarīgas un parocīgas MS Excel programmas iespējas, kā arī varēsiet apgūt iegūto rezultātu grafisko vizualizāciju.

Kurss ir 100 % praktisks – darbosieties ar esošiem datiem, kā arī varēsiet izmantot savus datus. Būs arī mājas uzdevumi.

Kursa mērķis: apgūt mārketingam svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmienus, izmantojot MS Excel programmu, kā arī izveidot pārskatāmu datu atainojumu, ko prezentēt uzņēmuma vadībai.


Programma

1) Svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmieni.

  • Mārketinga pasākumu efektivitātes (MROI) aprēķini.
  • Klientu noturēšanai svarīgāko faktoru noteikšana.
  • Tirgus segmentēšana. Izdevīgākā klientu grupa un to vēlmes, noturēšana.
  • Klientu vēlmju un motivācijas noteikšana.
  • Klientu noturēšanas iespēju noteikšana.
  • Konkurentu analīze.
  • Klienta mūža vērtības (Customer Lifetime Value) prognozēšana.
  • Zīmola vērtības noteikšana.
  • Skoringa izveide, jeb kā atpazīt negodīgos patērētājus u.t.t.

2) Informācijas plūsmas organizēšana mārketinga analīzei.

  • Datu plūsmas organizēšana ar MS Excel.
  • Svarīgās datu pārvaldīšanas operācijas: tabulu apvienošana no viena vai vairākiem failiem.
  • Datu iegūšana no Google Analytics un izmantošana analīzei ar MS Excel.
  • Aptauju izveide monitoringam un izpētei – kļūdas un labākie paņēmieni. 

3) Izcilas prezentācijas izveide.

  • Datu vizualizācija – tās svarīgums.
  • Datu vizualizācijas iespējas, izmantojot MS Excel programmu.
  • Izcilas prezentācijas izveides soļi.

 

Kursa ilgums: 3 dienas (3x4 =12 stundas) no plkst. 09.30 - 13.30 mācību centra LatConsul telpās Raiņa bulvārī 2, Rīgā.

CENA: 165,00 EUR + PVN
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Biznesa psihologs ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi dažādu lekciju, semināru un treniņu vadīšanā un uzņēmumu konsultēšanā.
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

PowerPoint - kā ātri un vienkārši izveidot lielisku prezentāciju

Ja vēlaties iemācīties ātri un vienkārši izveidot skaistu, kvalitatīvu prezentāciju un uzzināt, kā to koplietot, publiskot tiešsaistē - šis vebinārs ir tieši Jums. Vebinārā uzzināsiet dažādus ieteikumus un knifiņus, kas atvieglo prezentācijas izveidi, kā arī apgūsiet tīri tehniskas prezentācijas veidošanas prasmes.

Digitālās komunikācijas pamati jeb Kā rakstīt internetā

Kursa mērķis: iemācīt, kā rakstīt internetā, lai lasītājam prieks un rakstītājs sasniegtu mērķi. Kursa pamatā ir vienkārši padomi un īsti piemēri par to, kā izvēlēties ziņas kanālu, noteikt mērķauditoriju un pielāgot valodas izteiksmi. Kursa dalībnieki – esiet gatavi lasīt, rakstīt un diskutēt!