Kursu vada - Jānis Roze
Uzņēmumu vadībai atbildīgajā lēmumu pieņemšanas procesā arvien svarīgāki kļūst mārketinga speciālistu viedokļi par jaunu klientu piesaisti, esošo noturēšanu, klientu lojalitātes stiprināšanu un tamlīdzīgi.
Šajā kursā uzzināsiet atbildes uz šiem un daudziem citiem mārketingam svarīgiem jautājumiem, izmantojot vienkāršas, bet ļoti svarīgas un parocīgas MS Excel programmas iespējas, kā arī varēsiet apgūt iegūto rezultātu grafisko vizualizāciju.
Kurss ir 100 % praktisks – darbosieties ar esošiem datiem, kā arī varēsiet izmantot savus datus. Būs arī mājas uzdevumi.
Kursa mērķis: apgūt mārketingam svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmienus, izmantojot MS Excel programmu, kā arī izveidot pārskatāmu datu atainojumu, ko prezentēt uzņēmuma vadībai.
Programma
1) Svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmieni.
- Mārketinga pasākumu efektivitātes (MROI) aprēķini.
- Klientu noturēšanai svarīgāko faktoru noteikšana.
- Tirgus segmentēšana. Izdevīgākā klientu grupa un to vēlmes, noturēšana.
- Klientu vēlmju un motivācijas noteikšana.
- Klientu noturēšanas iespēju noteikšana.
- Konkurentu analīze.
- Klienta mūža vērtības (Customer Lifetime Value) prognozēšana.
- Zīmola vērtības noteikšana.
- Skoringa izveide, jeb kā atpazīt negodīgos patērētājus u.t.t.
2) Informācijas plūsmas organizēšana mārketinga analīzei.
- Datu plūsmas organizēšana ar MS Excel.
- Svarīgās datu pārvaldīšanas operācijas: tabulu apvienošana no viena vai vairākiem failiem.
- Datu iegūšana no Google Analytics un izmantošana analīzei ar MS Excel.
- Aptauju izveide monitoringam un izpētei – kļūdas un labākie paņēmieni.
3) Izcilas prezentācijas izveide.
- Datu vizualizācija – tās svarīgums.
- Datu vizualizācijas iespējas, izmantojot MS Excel programmu.
- Izcilas prezentācijas izveides soļi.
Kursa ilgums: 3 dienas (3x4 =12 stundas) no plkst. 09.30 - 13.30 mācību centra LatConsul telpās Raiņa bulvārī 2, Rīgā.
CENA: 165,00 EUR + PVN
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Kursu vada - Jānis Roze
Uzņēmumu vadībai atbildīgajā lēmumu pieņemšanas procesā arvien svarīgāki kļūst mārketinga speciālistu viedokļi par jaunu klientu piesaisti, esošo noturēšanu, klientu lojalitātes stiprināšanu un tamlīdzīgi.
Šajā kursā uzzināsiet atbildes uz šiem un daudziem citiem mārketingam svarīgiem jautājumiem, izmantojot vienkāršas, bet ļoti svarīgas un parocīgas MS Excel programmas iespējas, kā arī varēsiet apgūt iegūto rezultātu grafisko vizualizāciju.
Kurss ir 100 % praktisks – darbosieties ar esošiem datiem, kā arī varēsiet izmantot savus datus. Būs arī mājas uzdevumi.
Kursa mērķis: apgūt mārketingam svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmienus, izmantojot MS Excel programmu, kā arī izveidot pārskatāmu datu atainojumu, ko prezentēt uzņēmuma vadībai.
Programma
1) Svarīgāko faktoru noteikšanas paņēmieni.
- Mārketinga pasākumu efektivitātes (MROI) aprēķini.
- Klientu noturēšanai svarīgāko faktoru noteikšana.
- Tirgus segmentēšana. Izdevīgākā klientu grupa un to vēlmes, noturēšana.
- Klientu vēlmju un motivācijas noteikšana.
- Klientu noturēšanas iespēju noteikšana.
- Konkurentu analīze.
- Klienta mūža vērtības (Customer Lifetime Value) prognozēšana.
- Zīmola vērtības noteikšana.
- Skoringa izveide, jeb kā atpazīt negodīgos patērētājus u.t.t.
2) Informācijas plūsmas organizēšana mārketinga analīzei.
- Datu plūsmas organizēšana ar MS Excel.
- Svarīgās datu pārvaldīšanas operācijas: tabulu apvienošana no viena vai vairākiem failiem.
- Datu iegūšana no Google Analytics un izmantošana analīzei ar MS Excel.
- Aptauju izveide monitoringam un izpētei – kļūdas un labākie paņēmieni.
3) Izcilas prezentācijas izveide.
- Datu vizualizācija – tās svarīgums.
- Datu vizualizācijas iespējas, izmantojot MS Excel programmu.
- Izcilas prezentācijas izveides soļi.
Kursa ilgums: 3 dienas (3x4 =12 stundas) no plkst. 09.30 - 13.30 mācību centra LatConsul telpās Raiņa bulvārī 2, Rīgā.
CENA: 165,00 EUR + PVN
Cenā iekļautas kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.