Sadarbība ar dažāda tipa cilvēkiem

PROGRAMMAS MĒRĶIS:

Pilnveidot saskarsmes iemaņas, apgūstot jaunas kontaktēšanās stratēģijas saskarsmē ar dažādu tipu cilvēkiem.

MĒRĶAUDITORIJA:

Kurss būs noderīgs vadītājiem, klientu apkalpošanas darbiniekiem, pārdevējiem attiecību veidošanai gan lietišķajā, gan personiskajā saskarsmē. Ikvienam, kurš ieinteresēts veiksmīgāk veikt darījumus, apkalpot klientus un attīstīt sevi.

METODES:

Īsas lekcijas, strukturētas grupu diskusijas, testi, vingrinājumi, video, lomu spēles.
 

PROGRAMMA:

  • Uzvedības novērtēšanas kritēriji
  • Cilvēku uzvedības pamatmērķi
  • Dažādu personības tipu ekspresdiagnostika: raksturojums, psiholoģiskās īpašības, ārējais izskats, neverbālā valoda, runa
  • Dažādu personības tipu ieradumi, aizraušanās
  • Kā iepatikties dažāda tipa cilvēkiem?
  • Konfliktu risināšanas stratēģijas ar dažādu tipu cilvēkiem
  • Dažādu personības tipu stresa avoti, stresa pazīmes un palīdzība stresa pārvarēšanā
  • Labvēlīgas attieksmes veidošana.
     

IEGŪTĀS ZINĀŠANAS PALĪDZĒS:

  • Novērtēt dažādu cilvēku uzvedību
  • Elastīgi pielāgoties dažādiem saskarsmes partneriem
  • Atrast atbilstošu pieeju attiecīgajam personības tipam
  • Saglabāt pozitīvu attieksmi pret klientu konflikta situācijās
  • Efektīvāk risināt un savlaicīgi novērst konflikta situācijas.


KURSA NORISE: 1 mācību diena, no plkst. 10.00 - 17.00

KURSA CENA: 80,00 EUR + PVN 
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, mācību materiāli, kafijas pauzes un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

PROGRAMMAS MĒRĶIS:

Pilnveidot saskarsmes iemaņas, apgūstot jaunas kontaktēšanās stratēģijas saskarsmē ar dažādu tipu cilvēkiem.

MĒRĶAUDITORIJA:

Kurss būs noderīgs vadītājiem, klientu apkalpošanas darbiniekiem, pārdevējiem attiecību veidošanai gan lietišķajā, gan personiskajā saskarsmē. Ikvienam, kurš ieinteresēts veiksmīgāk veikt darījumus, apkalpot klientus un attīstīt sevi.

METODES:

Īsas lekcijas, strukturētas grupu diskusijas, testi, vingrinājumi, video, lomu spēles.
 

PROGRAMMA:

  • Uzvedības novērtēšanas kritēriji
  • Cilvēku uzvedības pamatmērķi
  • Dažādu personības tipu ekspresdiagnostika: raksturojums, psiholoģiskās īpašības, ārējais izskats, neverbālā valoda, runa
  • Dažādu personības tipu ieradumi, aizraušanās
  • Kā iepatikties dažāda tipa cilvēkiem?
  • Konfliktu risināšanas stratēģijas ar dažādu tipu cilvēkiem
  • Dažādu personības tipu stresa avoti, stresa pazīmes un palīdzība stresa pārvarēšanā
  • Labvēlīgas attieksmes veidošana.
     

IEGŪTĀS ZINĀŠANAS PALĪDZĒS:

  • Novērtēt dažādu cilvēku uzvedību
  • Elastīgi pielāgoties dažādiem saskarsmes partneriem
  • Atrast atbilstošu pieeju attiecīgajam personības tipam
  • Saglabāt pozitīvu attieksmi pret klientu konflikta situācijās
  • Efektīvāk risināt un savlaicīgi novērst konflikta situācijas.


KURSA NORISE: 1 mācību diena, no plkst. 10.00 - 17.00

KURSA CENA: 80,00 EUR + PVN 
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, mācību materiāli, kafijas pauzes un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Biznesa un personiskās izaugsmes treneris – konsultants. Sertificēts Darba un organizāciju psihologs. Diplomēts sociāli-psiholoģisko treniņu vadītājs.
Cena: 80,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, mācību materiāli, kafijas pauzes un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

PowerPoint - kā ātri un vienkārši izveidot lielisku prezentāciju

Ja vēlaties iemācīties ātri un vienkārši izveidot skaistu, kvalitatīvu prezentāciju un uzzināt, kā to koplietot, publiskot tiešsaistē - šis vebinārs ir tieši Jums. Vebinārā uzzināsiet dažādus ieteikumus un knifiņus, kas atvieglo prezentācijas izveidi, kā arī apgūsiet tīri tehniskas prezentācijas veidošanas prasmes.

Digitālās komunikācijas pamati jeb Kā rakstīt internetā

Kursa mērķis: iemācīt, kā rakstīt internetā, lai lasītājam prieks un rakstītājs sasniegtu mērķi. Kursa pamatā ir vienkārši padomi un īsti piemēri par to, kā izvēlēties ziņas kanālu, noteikt mērķauditoriju un pielāgot valodas izteiksmi. Kursa dalībnieki – esiet gatavi lasīt, rakstīt un diskutēt!