PROGRAMMAS MĒRĶIS:
Pilnveidot saskarsmes iemaņas, apgūstot jaunas kontaktēšanās stratēģijas saskarsmē ar dažādu tipu cilvēkiem.
MĒRĶAUDITORIJA:
Kurss būs noderīgs vadītājiem, klientu apkalpošanas darbiniekiem, pārdevējiem attiecību veidošanai gan lietišķajā, gan personiskajā saskarsmē. Ikvienam, kurš ieinteresēts veiksmīgāk veikt darījumus, apkalpot klientus un attīstīt sevi.
METODES:
Īsas lekcijas, strukturētas grupu diskusijas, testi, vingrinājumi, video, lomu spēles.
PROGRAMMA:
- Uzvedības novērtēšanas kritēriji
- Cilvēku uzvedības pamatmērķi
- Dažādu personības tipu ekspresdiagnostika: raksturojums, psiholoģiskās īpašības, ārējais izskats, neverbālā valoda, runa
- Dažādu personības tipu ieradumi, aizraušanās
- Kā iepatikties dažāda tipa cilvēkiem?
- Konfliktu risināšanas stratēģijas ar dažādu tipu cilvēkiem
- Dažādu personības tipu stresa avoti, stresa pazīmes un palīdzība stresa pārvarēšanā
- Labvēlīgas attieksmes veidošana.
IEGŪTĀS ZINĀŠANAS PALĪDZĒS:
- Novērtēt dažādu cilvēku uzvedību
- Elastīgi pielāgoties dažādiem saskarsmes partneriem
- Atrast atbilstošu pieeju attiecīgajam personības tipam
- Saglabāt pozitīvu attieksmi pret klientu konflikta situācijās
- Efektīvāk risināt un savlaicīgi novērst konflikta situācijas.
KURSA NORISE: 1 mācību diena, no plkst. 10.00 - 17.00
KURSA CENA: 80,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, mācību materiāli, kafijas pauzes un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
PROGRAMMAS MĒRĶIS:
Pilnveidot saskarsmes iemaņas, apgūstot jaunas kontaktēšanās stratēģijas saskarsmē ar dažādu tipu cilvēkiem.
MĒRĶAUDITORIJA:
Kurss būs noderīgs vadītājiem, klientu apkalpošanas darbiniekiem, pārdevējiem attiecību veidošanai gan lietišķajā, gan personiskajā saskarsmē. Ikvienam, kurš ieinteresēts veiksmīgāk veikt darījumus, apkalpot klientus un attīstīt sevi.
METODES:
Īsas lekcijas, strukturētas grupu diskusijas, testi, vingrinājumi, video, lomu spēles.
PROGRAMMA:
- Uzvedības novērtēšanas kritēriji
- Cilvēku uzvedības pamatmērķi
- Dažādu personības tipu ekspresdiagnostika: raksturojums, psiholoģiskās īpašības, ārējais izskats, neverbālā valoda, runa
- Dažādu personības tipu ieradumi, aizraušanās
- Kā iepatikties dažāda tipa cilvēkiem?
- Konfliktu risināšanas stratēģijas ar dažādu tipu cilvēkiem
- Dažādu personības tipu stresa avoti, stresa pazīmes un palīdzība stresa pārvarēšanā
- Labvēlīgas attieksmes veidošana.
IEGŪTĀS ZINĀŠANAS PALĪDZĒS:
- Novērtēt dažādu cilvēku uzvedību
- Elastīgi pielāgoties dažādiem saskarsmes partneriem
- Atrast atbilstošu pieeju attiecīgajam personības tipam
- Saglabāt pozitīvu attieksmi pret klientu konflikta situācijās
- Efektīvāk risināt un savlaicīgi novērst konflikta situācijas.
KURSA NORISE: 1 mācību diena, no plkst. 10.00 - 17.00
KURSA CENA: 80,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, mācību materiāli, kafijas pauzes un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.