Kursa mērķis:
Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā dažādu uzņēmumu/iestāžu darbiniekiem.
Mērķa auditorija:
Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.
Mācību saturs:
- Klientorientētas komunikācijas uzdevumi:
Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku,
Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu,
Kā nodrošināt klienta informētību. - Attieksme un tās izpausmes veidi,
- Kā kontrolēt sevi stresa situācijās un būt laipnam,
- Lietišķā etiķete telefonsarunās,
- Frāzes, kuras klientam nevajadzētu dzirdēt,
- Mācību filmas analīze par saskarsmi ar klientu pa tālruni,
- Prasme sadarboties – stresa un profesionālās izdegšanas profilakse,
- Psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē un to ietekme uz balsi,
- Kontakta dibināšana ar klientu pa tālruni,
- Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu pa tālruni,
- Problēmsituāciju risināšanas algoritms,
- Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai,
- Pozitīvas domāšanas un uztveres ieraduma veidošana - pamats dzīves labklājības uzlabošanai.
Nodarbību veids:
Īsas interaktīvas lekcijas, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video atgriezeniskās saites analīze.
Mācību norise: 1 diena (7 st.), no plkst. 10.00 – 17.00 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.
Cena: 110,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Kursa mērķis:
Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā dažādu uzņēmumu/iestāžu darbiniekiem.
Mērķa auditorija:
Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.
Mācību saturs:
- Klientorientētas komunikācijas uzdevumi:
Kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku,
Kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu,
Kā nodrošināt klienta informētību. - Attieksme un tās izpausmes veidi,
- Kā kontrolēt sevi stresa situācijās un būt laipnam,
- Lietišķā etiķete telefonsarunās,
- Frāzes, kuras klientam nevajadzētu dzirdēt,
- Mācību filmas analīze par saskarsmi ar klientu pa tālruni,
- Prasme sadarboties – stresa un profesionālās izdegšanas profilakse,
- Psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē un to ietekme uz balsi,
- Kontakta dibināšana ar klientu pa tālruni,
- Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu pa tālruni,
- Problēmsituāciju risināšanas algoritms,
- Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai,
- Pozitīvas domāšanas un uztveres ieraduma veidošana - pamats dzīves labklājības uzlabošanai.
Nodarbību veids:
Īsas interaktīvas lekcijas, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video atgriezeniskās saites analīze.
Mācību norise: 1 diena (7 st.), no plkst. 10.00 – 17.00 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.
Cena: 110,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.