Klientu apkalpošana un sarunu vadīšanas prasmes valsts un pašvaldību iestādēs

Kursa mērķis:

Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekiem

Mērķa auditorija:

Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.

Mācību saturs:

1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi valsts un pašvaldību iestādēs:

kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku
kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu
kā nodrošināt klienta informētību

2. Attieksme un tās izpausmes veidi
3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās
4. Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē
5. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu
6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms
7. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai valsts un pašvaldību iestādēs.

Nodarbību veids:

īsas interaktīvas lekcijas, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video atgriezeniskās saites analīze.

Mācību norise: 

1 mācību diena (8 stundas), no plkst. 9.00 - 17.00 Jūsu iestādes telpās /vai mācību centrā LatConsul Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Kursa mērķis:

Pilnveidot sarunu vadīšanas prasmes sarežģītās situācijās klientu apkalpošanā valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekiem

Mērķa auditorija:

Darbinieki, kuru darbs saistīts ar klientu apkalpošanu klātienē un pa tālruni palielinātas emocionālās spriedzes apstākļos.

Mācību saturs:

1. Klientorientētas komunikācijas uzdevumi valsts un pašvaldību iestādēs:

kā mazināt neefektīvas komunikācijas laiku
kā nodrošināt klientam emocionālu komfortu
kā nodrošināt klienta informētību

2. Attieksme un tās izpausmes veidi
3. Kā kontrolēt sevi stresa situācijās
4. Emocionālās un psiholoģiskās pozīcijas saskarsmē
5. Kā panākt sadarbību ar neapmierinātu klientu
6. Problēmsituāciju risināšanas algoritms
7. Ieteikumi konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanai valsts un pašvaldību iestādēs.

Nodarbību veids:

īsas interaktīvas lekcijas, strukturētas grupas diskusijas, lomu spēles, video atgriezeniskās saites analīze.

Mācību norise: 

1 mācību diena (8 stundas), no plkst. 9.00 - 17.00 Jūsu iestādes telpās /vai mācību centrā LatConsul Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Biznesa un personiskās izaugsmes treneris – konsultants. Sertificēts Darba un organizāciju psihologs. Diplomēts sociāli-psiholoģisko treniņu vadītājs.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

PowerPoint - kā ātri un vienkārši izveidot lielisku prezentāciju

Ja vēlaties iemācīties ātri un vienkārši izveidot skaistu, kvalitatīvu prezentāciju un uzzināt, kā to koplietot, publiskot tiešsaistē - šis vebinārs ir tieši Jums. Vebinārā uzzināsiet dažādus ieteikumus un knifiņus, kas atvieglo prezentācijas izveidi, kā arī apgūsiet tīri tehniskas prezentācijas veidošanas prasmes.

Digitālās komunikācijas pamati jeb Kā rakstīt internetā

Kursa mērķis: iemācīt, kā rakstīt internetā, lai lasītājam prieks un rakstītājs sasniegtu mērķi. Kursa pamatā ir vienkārši padomi un īsti piemēri par to, kā izvēlēties ziņas kanālu, noteikt mērķauditoriju un pielāgot valodas izteiksmi. Kursa dalībnieki – esiet gatavi lasīt, rakstīt un diskutēt!