Izcils klientu serviss

Svarīgi ir nevis mēģināt par katru cenu pārdot patērētājam to, kas viņam nav vajadzīgs, bet gan domāt, kā atrisināt viņa problēmas un uzlabot dzīvi.
/Pīters Fisks/

Kursa mērķis:

Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu, 
Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas.

Mērķauditorija: 

Ikviens, kura ikdienas darbs saistīts ar cilvēkiem un klientu apkalpošanu: recepcijas darbinieki, administratori, sekretāres, pārdevēji u.t.t.

Kursa saturs: 

1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā 

  • Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā,
  • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi,
  • Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā, 
  • Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu,
  • Attieksme un tās izpausmes veidi (neverbālā valoda),
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās,
  • Negatīvo emociju anatomija un profilakse.

2. Kontakta dibināšana – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu

  • Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana,
  • Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi.

3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem

  • Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē,
  • Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu, 
  • Problēmsituācijas identificēšana,
  • Konfliktu risināšanas algoritms.

4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas

  • Klientu uzvedības tipa noteikšana,
  • Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem.

Nodarbību veids:

Īsas interaktīvas lekcijas, testi, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, mācību filmas par dažādām klientu apkalpošanas situācijām analīze, lomu spēles, video ierakstu analīze.

Mācību norise: 1 diena no 9.30 – 16.30 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Mācību materiāli: 

Katram dalībniekam paredzēti mācību materiāli - rokasgrāmata, kas palīdzēs nostiprināt iegūtās zināšanas un iemaņas atgriežoties darba vietā.

Cena: 120,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).

Plašāku informāciju varat iegūt zvanot pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv

Svarīgi ir nevis mēģināt par katru cenu pārdot patērētājam to, kas viņam nav vajadzīgs, bet gan domāt, kā atrisināt viņa problēmas un uzlabot dzīvi.
/Pīters Fisks/

Kursa mērķis:

Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu, 
Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas.

Mērķauditorija: 

Ikviens, kura ikdienas darbs saistīts ar cilvēkiem un klientu apkalpošanu: recepcijas darbinieki, administratori, sekretāres, pārdevēji u.t.t.

Kursa saturs: 

1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā 

  • Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā,
  • Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi,
  • Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā, 
  • Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu,
  • Attieksme un tās izpausmes veidi (neverbālā valoda),
  • Kā kontrolēt sevi stresa situācijās,
  • Negatīvo emociju anatomija un profilakse.

2. Kontakta dibināšana – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu

  • Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana,
  • Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi.

3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem

  • Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē,
  • Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu, 
  • Problēmsituācijas identificēšana,
  • Konfliktu risināšanas algoritms.

4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas

  • Klientu uzvedības tipa noteikšana,
  • Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem.

Nodarbību veids:

Īsas interaktīvas lekcijas, testi, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, mācību filmas par dažādām klientu apkalpošanas situācijām analīze, lomu spēles, video ierakstu analīze.

Mācību norise: 1 diena no 9.30 – 16.30 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.

Mācību materiāli: 

Katram dalībniekam paredzēti mācību materiāli - rokasgrāmata, kas palīdzēs nostiprināt iegūtās zināšanas un iemaņas atgriežoties darba vietā.

Cena: 120,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.

Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).

Plašāku informāciju varat iegūt zvanot pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv

Biznesa un personiskās izaugsmes treneris – konsultants. Sertificēts Darba un organizāciju psihologs. Diplomēts sociāli-psiholoģisko treniņu vadītājs.
Cenā iekļauti: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinošs sertifikāts.
Pieteikties

Karstākie piedāvājumi

PowerPoint - kā ātri un vienkārši izveidot lielisku prezentāciju

Ja vēlaties iemācīties ātri un vienkārši izveidot skaistu, kvalitatīvu prezentāciju un uzzināt, kā to koplietot, publiskot tiešsaistē - šis vebinārs ir tieši Jums. Vebinārā uzzināsiet dažādus ieteikumus un knifiņus, kas atvieglo prezentācijas izveidi, kā arī apgūsiet tīri tehniskas prezentācijas veidošanas prasmes.

Digitālās komunikācijas pamati jeb Kā rakstīt internetā

Kursa mērķis: iemācīt, kā rakstīt internetā, lai lasītājam prieks un rakstītājs sasniegtu mērķi. Kursa pamatā ir vienkārši padomi un īsti piemēri par to, kā izvēlēties ziņas kanālu, noteikt mērķauditoriju un pielāgot valodas izteiksmi. Kursa dalībnieki – esiet gatavi lasīt, rakstīt un diskutēt!