Svarīgi ir nevis mēģināt par katru cenu pārdot patērētājam to, kas viņam nav vajadzīgs, bet gan domāt, kā atrisināt viņa problēmas un uzlabot dzīvi.
/Pīters Fisks/
Kursa mērķis:
Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu,
Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas.
Mērķauditorija:
Ikviens, kura ikdienas darbs saistīts ar cilvēkiem un klientu apkalpošanu: recepcijas darbinieki, administratori, sekretāres, pārdevēji u.t.t.
Kursa saturs:
1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā
- Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā,
- Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi,
- Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā,
- Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu,
- Attieksme un tās izpausmes veidi (neverbālā valoda),
- Kā kontrolēt sevi stresa situācijās,
- Negatīvo emociju anatomija un profilakse.
2. Kontakta dibināšana – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu
- Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana,
- Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi.
3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem
- Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē,
- Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu,
- Problēmsituācijas identificēšana,
- Konfliktu risināšanas algoritms.
4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas
- Klientu uzvedības tipa noteikšana,
- Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem.
Nodarbību veids:
Īsas interaktīvas lekcijas, testi, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, mācību filmas par dažādām klientu apkalpošanas situācijām analīze, lomu spēles, video ierakstu analīze.
Mācību norise: 1 diena no 9.30 – 16.30 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.
Mācību materiāli:
Katram dalībniekam paredzēti mācību materiāli - rokasgrāmata, kas palīdzēs nostiprināt iegūtās zināšanas un iemaņas atgriežoties darba vietā.
Cena: 120,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).
Plašāku informāciju varat iegūt zvanot pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv
Svarīgi ir nevis mēģināt par katru cenu pārdot patērētājam to, kas viņam nav vajadzīgs, bet gan domāt, kā atrisināt viņa problēmas un uzlabot dzīvi.
/Pīters Fisks/
Kursa mērķis:
Gūt priekšstatu par profesionālu klientu apkalpošanu,
Pilnveidot klientu apkalpošanā nepieciešamās iemaņas.
Mērķauditorija:
Ikviens, kura ikdienas darbs saistīts ar cilvēkiem un klientu apkalpošanu: recepcijas darbinieki, administratori, sekretāres, pārdevēji u.t.t.
Kursa saturs:
1. Profesionalitāte klientu apkalpošanā
- Lietišķā etiķete klientu apkalpošanas procesā,
- Klientu apkalpošanas kultūras līmeņi,
- Emocionālie un racionālie faktori klientu apkalpošanā,
- Emocionālās inteliģences un empātijas nozīme saskarsmē ar klientu,
- Attieksme un tās izpausmes veidi (neverbālā valoda),
- Kā kontrolēt sevi stresa situācijās,
- Negatīvo emociju anatomija un profilakse.
2. Kontakta dibināšana – svarīgs priekšnoteikums pozitīvai saskarsmei ar klientu
- Klienta vēlmju un vajadzību noskaidrošana,
- Precīzas informācijas saņemšanas – nodošanas principi.
3. Sadarbības panākšana ar neapmierinātu klientu, darbs ar klienta iebildumiem
- Emocionālās distances un pozīcijas saskarsmē,
- Pozitīva neverbālā saskarsme ar klientu,
- Problēmsituācijas identificēšana,
- Konfliktu risināšanas algoritms.
4. Klientu tipi un kontaktēšanās stratēģijas
- Klientu uzvedības tipa noteikšana,
- Ieteikumi saskarsmei ar dažādu uzvedības stilu cilvēkiem.
Nodarbību veids:
Īsas interaktīvas lekcijas, testi, darbs grupā, strukturētas grupas diskusijas, mācību filmas par dažādām klientu apkalpošanas situācijām analīze, lomu spēles, video ierakstu analīze.
Mācību norise: 1 diena no 9.30 – 16.30 LatConsul mācību centrā Raiņa bulvārī 2-3, Rīgā.
Mācību materiāli:
Katram dalībniekam paredzēti mācību materiāli - rokasgrāmata, kas palīdzēs nostiprināt iegūtās zināšanas un iemaņas atgriežoties darba vietā.
Cena: 120,00 EUR + PVN
Cenā iekļauts: 1 mācību diena, kafijas pauzes, mācību materiāli un Jūsu zināšanas apstiprinoša apliecība.
Piedāvājam arī izbraukuma kursus/seminārus (pēc pieprasījuma).
Plašāku informāciju varat iegūt zvanot pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv