Uzņēmējdarbībā ikvienai organizācijai ir būtiski sasniegt savus finanšu un biznesa attīstības mērķus un izcilību klientu apkalpošanā. Panākumus gūst (vai negūst) cilvēki – organizācijas darbinieki, tādēļ uzņēmuma nākotnes veiksme ir tieši atkarīga no vadības gatavības pievērst uzmanību savai un darbinieku pilnveidošanai un atbalstīšanai.
Supervīzija ir metode – process, ar kuras palīdzību iespējams panākt pozitīvas izmaiņas cilvēku sniegumā, attieksmē un uzvedībā.
Supervīzijas galvenie mērķi:
- nodrošināt vadītājam vai darbiniekam skaidrību par viņa profesionālās darbības mērķiem, uzdevumiem un kompetences robežām;
- celt vadītāju un darbinieku profesionālo pašapziņu un kapacitāti;
- iedrošināt izvērtēt un analizēt savu rīcību un emocijas;
- veicināt profesionālo izaugsmi, tādējādi uzlabojot pakalpojumu kvalitāti klientiem.
Profesionālās efektivitātes paaugstināšana ir supervīzijas galvenais rezultāts, kas var ietvert dažādu jautājumu risināšanu:
- profesionālo robežu apzināšanās,
- rīcības alternatīvu atrašana konkrētās darba situācijās,
- attiecību veidošana ar padotajiem, kolēģiem un klientiem,
- sadarbība komandā,
- darba stratēģijas,
- stresa faktoru un izdegšanas mazināšana un daudzi citi jautājumi, kas aktualizējas ikdienas darbā.
Piedāvājam individuālo, komandas vai grupas supervīziju profesionāla supervizora vadībā.
Supervizora būtiskākie resursi:
- prasmes: nodrošināt konfidencialitāti, iedrošināt, analizēt stiprās/vājās puses, saglabāt neitralitāti („skats no malas”), sniegt pilnvērtīgu atgriezenisko saiti;
- zināšanas par: strukturēta supervīzijas procesa organizēšanu, atbilstošu metožu pielietošanu, komandas darba principiem, konfliktu risināšanu u.c.;
- radoša pieeja un cieņas pilna attieksme.
Plašāka informācija un pieteikšanās pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv
Uzņēmējdarbībā ikvienai organizācijai ir būtiski sasniegt savus finanšu un biznesa attīstības mērķus un izcilību klientu apkalpošanā. Panākumus gūst (vai negūst) cilvēki – organizācijas darbinieki, tādēļ uzņēmuma nākotnes veiksme ir tieši atkarīga no vadības gatavības pievērst uzmanību savai un darbinieku pilnveidošanai un atbalstīšanai.
Supervīzija ir metode – process, ar kuras palīdzību iespējams panākt pozitīvas izmaiņas cilvēku sniegumā, attieksmē un uzvedībā.
Supervīzijas galvenie mērķi:
- nodrošināt vadītājam vai darbiniekam skaidrību par viņa profesionālās darbības mērķiem, uzdevumiem un kompetences robežām;
- celt vadītāju un darbinieku profesionālo pašapziņu un kapacitāti;
- iedrošināt izvērtēt un analizēt savu rīcību un emocijas;
- veicināt profesionālo izaugsmi, tādējādi uzlabojot pakalpojumu kvalitāti klientiem.
Profesionālās efektivitātes paaugstināšana ir supervīzijas galvenais rezultāts, kas var ietvert dažādu jautājumu risināšanu:
- profesionālo robežu apzināšanās,
- rīcības alternatīvu atrašana konkrētās darba situācijās,
- attiecību veidošana ar padotajiem, kolēģiem un klientiem,
- sadarbība komandā,
- darba stratēģijas,
- stresa faktoru un izdegšanas mazināšana un daudzi citi jautājumi, kas aktualizējas ikdienas darbā.
Piedāvājam individuālo, komandas vai grupas supervīziju profesionāla supervizora vadībā.
Supervizora būtiskākie resursi:
- prasmes: nodrošināt konfidencialitāti, iedrošināt, analizēt stiprās/vājās puses, saglabāt neitralitāti („skats no malas”), sniegt pilnvērtīgu atgriezenisko saiti;
- zināšanas par: strukturēta supervīzijas procesa organizēšanu, atbilstošu metožu pielietošanu, komandas darba principiem, konfliktu risināšanu u.c.;
- radoša pieeja un cieņas pilna attieksme.
Plašāka informācija un pieteikšanās pa tālr. 67216433 vai rakstot uz e-pastu: latconsul@latconsul.lv