Šis gadsimts ir atnācis ar jaunām tehnoloģijām un jaunām iespējām informācijas telpā. Pircēji ir kļuvuši mobili un ļoti izvēlīgi. Kā pareizi uzrunāt klientu, kādas mārketinga aktivitātes veicina/neveicina klientu piesaisti un kāda ir uzņēmuma loma/vērtība klienta acīs? Kā pasniegt savu produktu/pakalpojumu tā, lai klients to pamana?
Mērķis:
ar šī kursa palīdzību Jūs apgūsiet jaunākās digitālā mārketinga un pārdošanas tehnikas, manipulācijas un īstos knifus, ar kuriem Jūs jau rīt pelnīsiet 2x vairāk.
Mērķauditorija:
kurss paredzēts dažādu līmeņu vadītājiem un ikvienam, kurš vēlas izprast un saprast klientu un pārdot vairāk.
Metodes:
teorija, praktiski piemēri, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle, patstāvīgie darbi, mājas darbu analīze.
Kursos iespējams lietot savu datoru; kursa dalībniekiem ieteicams iepriekš izveidots Google Analytics konts mājas lapai.
PROGRAMMA
Mārtiņš Zvīgulis "Interneta satura radīšana -> A-Z, nekā lieka"
1. diena
- Minimum viable product domāšana
- 101010 princips
- Business Canvas mārketingam
- Lai of diffusion of innovation pielietošana
- Kā neiztērēt simtiem stundu pa tukšo
- Tirgus izmaiņas:
“Mileniāļu” ienākšana patērētāju tirgū
Absolūtā digitalizācija - kā tikt līdz ekonomiskā režīmā
Kā atspēkot pozīcijas visvarenajai globālajai industrijai
Ekonomisko vērtību šoks
Jaunie naudas emitēšanas un aprites mehānismi
Ko var mācīties no pēdējiem treknajiem gadiem
Modernā mārketinga instrumentārijs, kas ir principā par velti
Drukātie materiāli ar valsts atbalstu
Digitālie instrumenti u.c.
Mājas darbs - uzrakstīt jaunu ziņu savai mājas lapai - foto un 100 vārdu teksts.
Lauris Krolis "Datu analīzes un mārketinga instrumenti - 100% praktiski"
2. diena
- Mājas darba prezentēšana auditorijai
- Raksta mērķis
- Plānotā auditorija
- Plānotais efekts
- Dzīve aiz ekrāniem - fakts
- Instrumentu apskats mājas lapas analīzei
- Kas ir Google reitings
- Atslēgvārdu plānotājs - atrodi pareizos
- Atslēgvārdu blīvuma izpētes instruments
- Teikuma konstrukcijas, kas palīdz
- Raksta konstrukcijas, kas palīdz.
Patstāvīgais darbs - jaunuma teksta pārveidošana, lai tas atbilstu kvalitatīva raksta prasībām un prezentēšana.
3. diena
- Kas ir tie cilvēki, kas ienāk manā mājas lapā
- Google Analytics padziļināta izpēte
- Google Adwords padziļināta izpēte
- Reklāmpasta izsūtīšanas instrumenti
- Klientu zvejošana no cepumu (cookies) datiem
- Pašu resursu remārketings
- Trešo pušu (cookies informācijas tirgotāju) iespējas
- Sociālie mediji
- Kā pareizi izplānot, ko kur rakstīt
- Minimālais sociālo mediju komplekts
- Sociālo mediju lietošana klientu apkalpošanā.
Mārtiņš Zvīgulis "Interneta satura radīšana -> A-Z, nekā lieka"
4. diena
- Datu analīzes nozīme
- Kā apskatīt datus, lai izdarītu secinājumus
- Kā pieņemt lēmumu par tālāku darbību
- Satura pārveidošana
- Reklāmas satura izvietošana
- Digitālā mārketinga stratēģija (praktiskais darbs)
- Mediju plāns modernā izpratnē
- Kā plānot budžetu
- Kā saprast atdevi
- Satura plānošana un izveide
- Saturs esošiem klientiem
- Saturs jaunu klientu piesaistei
- Pārdošana ar dizainu
- Procesu vadības digitalizācija
- Kas tas ir un kam to vajag
- Kāds minimālo datu komplekts vajadzīgs normālam CRM
- Kā zīmēt procesus.
Jautājumi un atbildes.
KURSA CENA: 200,00 + PVN
Tajā iekļauts: vienas personas dalība kursos, kafijas pauzes, izdales materiāli un Jūsu kompetences apstiprinoša apliecība.
SAZIŅAI: tālr. 67216433, mob. 20712220, e-pasts: latconsul@latconsul.lv
Šis gadsimts ir atnācis ar jaunām tehnoloģijām un jaunām iespējām informācijas telpā. Pircēji ir kļuvuši mobili un ļoti izvēlīgi. Kā pareizi uzrunāt klientu, kādas mārketinga aktivitātes veicina/neveicina klientu piesaisti un kāda ir uzņēmuma loma/vērtība klienta acīs? Kā pasniegt savu produktu/pakalpojumu tā, lai klients to pamana?
Mērķis:
ar šī kursa palīdzību Jūs apgūsiet jaunākās digitālā mārketinga un pārdošanas tehnikas, manipulācijas un īstos knifus, ar kuriem Jūs jau rīt pelnīsiet 2x vairāk.
Mērķauditorija:
kurss paredzēts dažādu līmeņu vadītājiem un ikvienam, kurš vēlas izprast un saprast klientu un pārdot vairāk.
Metodes:
teorija, praktiski piemēri, diskusijas grupās, problēmsituāciju izspēle, patstāvīgie darbi, mājas darbu analīze.
Kursos iespējams lietot savu datoru; kursa dalībniekiem ieteicams iepriekš izveidots Google Analytics konts mājas lapai.
PROGRAMMA
Mārtiņš Zvīgulis "Interneta satura radīšana -> A-Z, nekā lieka"
1. diena
- Minimum viable product domāšana
- 101010 princips
- Business Canvas mārketingam
- Lai of diffusion of innovation pielietošana
- Kā neiztērēt simtiem stundu pa tukšo
- Tirgus izmaiņas:
“Mileniāļu” ienākšana patērētāju tirgū
Absolūtā digitalizācija - kā tikt līdz ekonomiskā režīmā
Kā atspēkot pozīcijas visvarenajai globālajai industrijai
Ekonomisko vērtību šoks
Jaunie naudas emitēšanas un aprites mehānismi
Ko var mācīties no pēdējiem treknajiem gadiem
Modernā mārketinga instrumentārijs, kas ir principā par velti
Drukātie materiāli ar valsts atbalstu
Digitālie instrumenti u.c.
Mājas darbs - uzrakstīt jaunu ziņu savai mājas lapai - foto un 100 vārdu teksts.
Lauris Krolis "Datu analīzes un mārketinga instrumenti - 100% praktiski"
2. diena
- Mājas darba prezentēšana auditorijai
- Raksta mērķis
- Plānotā auditorija
- Plānotais efekts
- Dzīve aiz ekrāniem - fakts
- Instrumentu apskats mājas lapas analīzei
- Kas ir Google reitings
- Atslēgvārdu plānotājs - atrodi pareizos
- Atslēgvārdu blīvuma izpētes instruments
- Teikuma konstrukcijas, kas palīdz
- Raksta konstrukcijas, kas palīdz.
Patstāvīgais darbs - jaunuma teksta pārveidošana, lai tas atbilstu kvalitatīva raksta prasībām un prezentēšana.
3. diena
- Kas ir tie cilvēki, kas ienāk manā mājas lapā
- Google Analytics padziļināta izpēte
- Google Adwords padziļināta izpēte
- Reklāmpasta izsūtīšanas instrumenti
- Klientu zvejošana no cepumu (cookies) datiem
- Pašu resursu remārketings
- Trešo pušu (cookies informācijas tirgotāju) iespējas
- Sociālie mediji
- Kā pareizi izplānot, ko kur rakstīt
- Minimālais sociālo mediju komplekts
- Sociālo mediju lietošana klientu apkalpošanā.
Mārtiņš Zvīgulis "Interneta satura radīšana -> A-Z, nekā lieka"
4. diena
- Datu analīzes nozīme
- Kā apskatīt datus, lai izdarītu secinājumus
- Kā pieņemt lēmumu par tālāku darbību
- Satura pārveidošana
- Reklāmas satura izvietošana
- Digitālā mārketinga stratēģija (praktiskais darbs)
- Mediju plāns modernā izpratnē
- Kā plānot budžetu
- Kā saprast atdevi
- Satura plānošana un izveide
- Saturs esošiem klientiem
- Saturs jaunu klientu piesaistei
- Pārdošana ar dizainu
- Procesu vadības digitalizācija
- Kas tas ir un kam to vajag
- Kāds minimālo datu komplekts vajadzīgs normālam CRM
- Kā zīmēt procesus.
Jautājumi un atbildes.
KURSA CENA: 200,00 + PVN
Tajā iekļauts: vienas personas dalība kursos, kafijas pauzes, izdales materiāli un Jūsu kompetences apstiprinoša apliecība.
SAZIŅAI: tālr. 67216433, mob. 20712220, e-pasts: latconsul@latconsul.lv